UNIDADES DIDÁCTICAS
EPVA 3ESO
APLICATIVOS NECESARIOS:
INKSCAPE, MUSESCORE, AUDACITY, OPENSHOT VIDEO EDITOR, LIBRECAD
1 AVALIACIÓN
UD 1.1 O PROCESO CREATIVO
EPVAB1.1.1. Crear composicións aplicando procesos creativos
sinxelos, mediante propostas por escrito, axustándose aos obxectivos
finais.
EPVAB1.1.2. Coñecer e aplicar métodos creativos para a elaboración
de deseño gráfico, deseños de produto, moda e as súas múltiples
aplicacións.
EPVAB1.2.1. Reflexionar e avalía, oralmente e por escrito, o proceso
creativo propio e alleo desde a idea inicial ata a execución
definitiva.
UD 1.2 A ICONICIDADE, O BOSQUEXO
EPVAB1.3.1. Comprender e empregar os niveis de iconicidade da imaxe
gráfica, elaborando bosquexos, apuntamentos, e debuxos esquemáticos,
analíticos e miméticos.
UD 1.3 A COR
EPVAB1.4.1. Realizar modificacións da cor e as súas propiedades
empregando técnicas propias da cor pigmento e da cor luz, aplicando
as TIC, para expresar sensacións en composicións sinxelas.
EPVAB1.4.2. Representar con claroscuro a sensación espacial de
composicións volumétricas sinxelas.
EPVAB1.4.3. Realizar composicións abstractas con diferentes técnicas
gráficas para expresar sensacións por medio do uso da cor.
UD 1.4 MATERIAIS E TÉCNICAS
EPVAB1.5.1. Utilizar con propiedade as técnicas gráfico-plásticas
coñecidas aplicándoas de forma axeitada ao obxectivo da actividade.
EPVAB1.5.2. Utilizar o lapis de grafito e de cor, creando o
claroscuro en composicións figurativas e abstractas mediante a
aplicación do lapis de forma continua en superficies homoxéneas ou
degradadas.
EPVAB1.5.3. Experimentar coas témperas aplicando a técnica de
diferentes formas (pinceis, esponxas, goteos, distintos graos de
humidade, estampaxes, etc.), valorando as posibilidades expresivas
segundo o grao de opacidade e a creación de texturas visuais
cromáticas.
EPVAB1.5.4. Utilizar o papel como material, manipulándoo, resgando
ou pregando, creando texturas visuais e táctiles para crear
composicións, colaxes matéricas e figuras tridimensionais.
EPVAB1.5.5. Crear co papel recortado formas abstractas e figurativas
compóndoas con fins ilustrativos, decorativos ou comunicativos
EPVAB1.5.6. Aproveitar materiais reciclados para a elaboración de
obras de forma responsable co medio e aproveitando as súas calidades
gráfico-plásticas.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
2 AVALIACIÓN
UD 2.1 PERCEPCIÓN VISUAL
EPVAB2.1.1. Analizar as causas polas que se produce unha ilusión
óptica aplicando coñecementos dos procesos perceptivos.
EPVAB2.2.1. Identificar e clasifica ilusións ópticas segundo as
leis da Gestalt.
EPVAB2.2.2. Deseñar ilusións ópticas baseándose nas leis da
Gestalt.
Percepción visual.
Percepción visual.
EPVAB2.3.1. Elaborar unha animación con medios dixitais e/ou
analóxicos.
UD 2.3 A LINGUAXE VISUAL
EPVAB2.4.1. Distinguir significante e significado nun signo visual.
EPVAB2.5.1. Realizar a lectura obxectiva dunha imaxe identificando,
clasificando e describindo os seus elementos.
EPVAB2.5.2. Analizar unha imaxe, mediante unha lectura subxectiva,
identificando os elementos de significación, narrativos e as
ferramentas visuais utilizadas, sacando conclusións e interpretando
o seu significado.
https://psicologiaymente.com/cultura/diferencias-significado-significante
http://cv.uoc.edu/annotation/121228fad7365aa79e42ca1bf7c9c1d1/551848/PID_00214985/modul_1.html
http://www.centro-de-semiotica.com.ar/SAUSSURE.htmL
https://www.fing.edu.uy/tecnoinf/mvd/cursos/coe/material/el_signo_linguistico.pdf
https://www.csub.edu/modlang/department/Spanish/LINGUISTICS/TEMA%2011%20MA.pdf
http://www.scielo.org.bo/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1815-02762004000200013
https://www.blinklearning.com/coursePlayer/clases2.php?idclase=67517870&idcurso=1171530
http://minerva20.over-blog.com/article-29633255.html
http://cv.uoc.edu/annotation/121228fad7365aa79e42ca1bf7c9c1d1/551848/PID_00214985/modul_1.html
http://www.centro-de-semiotica.com.ar/SAUSSURE.htmL
https://www.fing.edu.uy/tecnoinf/mvd/cursos/coe/material/el_signo_linguistico.pdf
https://www.csub.edu/modlang/department/Spanish/LINGUISTICS/TEMA%2011%20MA.pdf
http://www.scielo.org.bo/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1815-02762004000200013
https://www.blinklearning.com/coursePlayer/clases2.php?idclase=67517870&idcurso=1171530
http://minerva20.over-blog.com/article-29633255.html
UD 2.4 A FOTOGRAFÍA
EPVAB2.6.1. Identifica encadramentos e puntos de vista nunha
fotografía.
EPVAB2.6.2. Realizar fotografías con distintos encadramentos e
puntos de vista, aplicando diferentes leis compositivas.
EPVAB2.7.1 Deseñar, en equipo, mensaxes visuais e audiovisuais con
distintas funcións utilizando diferentes linguaxes e códigos,
seguindo de xeito ordenado as fases do proceso (guión técnico,
storyboard, realización, etc.), e valora de xeito crítico os
resultados.
UD 2.5 A PUBLICIDADE
EPVAB2.8.1. Identifica os recursos visuais presentes en mensaxes
publicitarias visuais e audiovisuais.
EPVAB2.9.1. Deseñar unha mensaxe publicitaria utilizando recursos
visuais como as figuras retóricas.
UD 2.6 CINE E LINGUAXE MULTIMEDIA
EPVAB2.10.1 Reflexionar criticamente sobre unha obra de cine,
situándoa no seu contexto e analizando a narrativa cinematográfica
en relación coa mensaxe.
EPVAB2.11.1. Elaborar documentos multimedia para presentar un tema ou
proxecto, empregando os recursos dixitais de xeito axeitado.
A exposición virtual.
ARTE DE VARIAR
O LIBRO DA AUGA
PARES ESTEREOSCÓPICOS
A FIESTRA PERDIDA DE DURERO
TECNOLOXÍA TÉXTIL
A exposición virtual.
ARTE DE VARIAR
O LIBRO DA AUGA
PARES ESTEREOSCÓPICOS
A FIESTRA PERDIDA DE DURERO
TECNOLOXÍA TÉXTIL
3 AVALIACIÓN
UD 3.1 ELEMENTOS XEOMÉTRICOS FUNDAMENTAIS, REPASO
EPVAB3.1.1 Traza as rectas que pasan por cada par de puntos, usando a
regra, resalta o triángulo que se forma.
EPVAB3.3.1 Construír unha circunferencia lobulada de seis elementos,
utilizando o compás.
EPVAB3.5.1 Identificar os ángulos de 30º, 45º, 60º e 90º na
escuadra e no cartabón.
EPVAB3.6.1 Sumar ou restar ángulos positivos ou negativos con regra
e compás.
EPVAB3.7.1 Construír a bisectriz dun ángulo calquera, con regra e
compás.
EPVAB3.8.1 Sumar ou restar segmentos, sobre unha recta, medindo coa
regra ou utilizando o compás.
EPVAB3.9.1 Trazar a mediatriz dun segmento utilizando compás e
regra. Tamén utilizando regra, escuadra e cartabón.
EPVAB3.10.1 Dividir un segmento en partes iguais, aplicando o teorema
de Thales.
EPVAB3.10.2 Escalar un polígono aplicando o teorema de Thales.
Tarefa para entregar por
e-mail.-
a) Realiza o deseño, empregando
cores, dun rosetón lobulado de seis elementos a partir dunha
circunferencia de R=5 cm.
b) Debuxa un triángulo A´B´C´ semellante ao triángulo dado ABC no que os
lados teñan o triple do valor do
triángulo dado inicial empregando o teorema de Thales.
UD 3.2 LUGAR XEOMÉTRICO
EPVAB3.1.1.Explicar verbalmente ou por escrito os exemplos máis
comúns de lugares xeométricos (mediatriz, bisectriz,
circunferencia, esfera, rectas paralelas, planos paralelos, etc.).
Tarefa para entregar por e-mail.-
a) Investiga sobre o concepto de lugar xeométrico e define un exemplo que non esté na lámina adxunta.
b) Define os seguintes lugares xeométricos:
Mediatriz.-
Bisectriz.-
Mediana.-
Recta paralela a unha dada.-
Circunferencia concéntrica.-
Elipse.-
Hipérbola.-
Parábola.-
b) Define os seguintes lugares xeométricos:
Mediatriz.-
Bisectriz.-
Mediana.-
Recta paralela a unha dada.-
Circunferencia concéntrica.-
Elipse.-
Hipérbola.-
Parábola.-
UD 3.3 POLÍGONOS
EPVAB3.2.1.Clasificar correctamente calquera polígono de tres a
cinco lados, diferenciando claramente se é regular ou irregular.
EPVAB3.3.1.Construir correctamente polígonos regulares de ata cinco
lados, coñecendo o lado.
UD 3.4 TANXENCIAS E ENLACES
EPVAB3.4.1.Resolver correctamente os casos de tanxencia entre
circunferencias, utilizando adecuadamente as ferramentas.
EPVAB3.4.2.Resolver correctamente os casos de tanxencia entre
circunferencias e rectas, utilizando adecuadamente as ferramentas.
EPVAB3.5.1.Construir correctamente un óvalo regular, coñecen do o
diámetro maior.
EPVAB3.6.1.Construir varios tipos de óvalos e ovoides, segundo os
diámetros coñecidos.
EPVAB3.7.1.Construir correctamente espirais de dous, tres, catro e
cinco centros.
UD 3.5 SIMETRÍA, XIRO E TRASLACIÓN
EPVAB3.8.1.Executar deseños aplicando repeticións, xiros e
simetrías de módulos.
UD 3.6 VISTAS
EPVAB3.9.1. Debuxar correctamente as vistas principais de
volumes frecuentes, identificando as tres proxeccións dos seus
vértices e as súas arestas.
UD 3.7 SISTEMAS DE REPRESENACIÓN ESPACIAL
EPVAB3.10.1 Construír a perspectiva cabaleira de prismas e cilindros
simples, aplicando correctamente coeficientes de redución sinxelos.
EPVAB3.11.1 Realizar perspectivas isométricas de volumes sinxelos,
utilizando correctamente a escuadra e o cartabón para o trazado de
paralelas.
Xeometría
DOCUMENTOS DE DEBUXO TÉCNICO
TITORIAIS LIBRECAD
EXAME EPVA 3 ESO 1 AVALIACIÓN.
Xeometría
DOCUMENTOS DE DEBUXO TÉCNICO
TITORIAIS LIBRECAD
EXAME EPVA 3 ESO 1 AVALIACIÓN.
Ningún comentario:
Publicar un comentario