UNIDADES DIDÁCTICAS
APLICATIVOS NECESARIOS:
INKSCAPE, MUSESCORE, AUDACITY, OPENSHOT VIDEO EDITOR, LIBRECAD
1 AVALIACIÓN
UD 1.1 INTRODUCIÓN
Identificar e valorar de forma xeral os elementos que conforman a
edición de vídeo. Visualización de vídeos
Utilizar os diferentes medios
UD 1.2 AUDIO I
Ser capaz de capturar son de diferentes fontes.
Formatos básicos.
Aprender a editar son.
Coñecer aplicacións interactivas multimedia.
UD 1.3 AUDIO II
Facer uso das novas tecnoloxía para poder ter
a información na rede.
UD 1.4 IMAXES
Preparar a presentación para unha montaxe dun vídeo que
utilizaremos posteriormente.
Gardar o proxecto en diferentes formatos.
UD 1.5 STOP MOTION
O punto.
Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e
estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración
das actividades.
2 AVALIACIÓN
Curtametraxe ATI.
Escribir un pequeno argumento e realizar un guión gráfico no que se que amose todo o proceso no que un alumno ou unha alumna é enviada á ATI por unha determinada conduta inapropiada na aula.
UD 2.1
STORYBOARD, NOCIÓNS
Ter
nocións para a creación dun storyboard, a partires dunha idea
concreta.
Manter
o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado,
e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das
actividades.
UD 2.2 STORYBOARD
Valorar o tipo de planos necesarios para poder contar a historia.
Escenas, secuencias, planos e os seus tipos e fondos.
Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e
estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración
das actividades.
UD 2.3 STOP MOTION I
Aplicar a nosa idea diferentes tipos de planos e as tomas necesarias
para que o resultado resulte como queremos.
Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e
estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración
das actividades.
UD 2.4 STOP MOTION II
Montar as imaxes para que cando aplicamos movemento teñan sentido.
Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e
estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración
das actividades.
UD 2.5 STOP MOTION III
Crear e montar títulos para stop motion.
Engadir outro recurso creado para stop motion.
Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e
estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración
das actividades.
UD 2.6 CURTAMETRAXE, ELEMENTOS BÁSICOS
Engadir transicións e engadir efectos, como Chroma Key.
Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e
estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración
das actividades.
DOCUMENTOS GRÁFICOS COVID-19
DOCUMENTOS GRÁFICOS COVID-19
3 AVALIACIÓN
UD 3.1
A CURTAMETRAXE I
Buscar
ideas, elaborar guións, primeiro literarios –orixinais o adaptados
e despois técnicos, coas notacións correspondentes, para
sincronizar los textos con las imaxes.
Manter
o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado,
e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das
actividades.
UD 3.2 A CURTAMETRAXE II
Planificar secuencias, ensaiar diálogos e representacións cos
actores, rodar coas cámaras e gravar vídeo.
Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e
estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración
das actividades.
UD 3.3 A CURTAMETRAXE III
Coñecer como mínimo un programa que permita facer a montaxe dos
planos e sonorizar con textos e músicas el montaxe.
Gardar o proxecto en diferentes formatos.
Presentar a concursos.
Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e
estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración
das actividades.
Ningún comentario:
Publicar un comentario