EPVA 4ESO
APLICATIVOS NECESARIOS:
INKSCAPE, MUSESCORE, AUDACITY, OPENSHOT VIDEO EDITOR, LIBRECAD
1 AVALIACIÓN
UD 1.1 LINGUAXE PLÁSTICA E VISUAL
EPVAB1.1.1. Realizar composicións artísticas seleccionando e
utilizando os elementos da linguaxe plástica e visual.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
UD 1.2 A COMPOSICIÓN
EPVAB1.2.1. Aplicar as leis de composición, creando esquemas de
movementos e ritmos, empregando os materiais e as técnicas con
precisión.
EPVAB1.2.2. Estudar e explicar o movemento e as liñas de forza dunha
imaxe.
EPVAB1.2.3. Cambiar o significado dunha imaxe por medio da cor.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
UD 1.3 INVESTIGACIÓN E CREATIVIDADE
EPVAB1.3.1. Coñecer e elixir os materiais máis axeitados para a
realización de proxectos artísticos.
EPVAB.1.3.2. Utilizar con propiedade os materiais e os procedementos
máis idóneos para representar e expresarse en relación ás
linguaxes gráfico-plásticas, mantén o seu espazo de traballo e o
seu material en perfecto estado, e achégao á aula cando é
necesario para a elaboración das actividades.
EPVAB1.4.1. Entender o proceso de creación artística e as súas
fases, e aplícao á produción de proxectos persoais e de grupo.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
UD 1.4 A ARTE QUE NOS RODEA
EPVAB1.5.1. Explicar, empregando unha linguaxe axeitada, o proceso de
creación dunha obra artística, e analiza os soportes, os materiais
e as técnicas gráfico-plásticas que constitúen a imaxe, así como
os seus elementos compositivos.
EPVAB1.5.2. Analizar e ler imaxes de obras de arte e sitúaas no
período ao que pertencen.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
2 AVALIACIÓN
UD 2.1 ELEMENTOS XEOMÉTRICOS FUNDAMENTAIS, REPASO
EPVAB2.1.1. Diferenciar o sistema de debuxo descritivo do perceptivo.
EPVAB2.1.2. Resolver problemas sinxelos referidos a cuadriláteros e
polígonos utilizando con precisión os materiais de debuxo técnico.
EPVAB2.1.3. Resolver problemas básicos de tanxencias e enlaces.
EPVAB2.1.4. Resolver e analizar problemas de configuración de formas
xeométricas planas e aplícao á creación de deseños persoais.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
Xeometría
Xeometría
EPVAB2.2.1. Visualizar formas tridimensionais definidas polas súas
vistas principais.
EPVAB2.2.2. Debuxar as vistas (alzado, planta e perfil) de figuras
tridimensionais sinxelas.
EPVAB2.2.3. Debuxar perspectivas de formas tridimensionais,
utilizando e seleccionando o sistema de representación máis
axeitado
EPVAB2.2.4. Realizar perspectivas cónicas frontais e oblicuas,
elixindo o punto de vista máis adecuado.
A FIESTRA PERDIDA DE DURERO

O ESTEREOSCOPIO DE WHEATSTONE
OS PARES ESTÉREO
A FIESTRA PERDIDA DE DURERO

O ESTEREOSCOPIO DE WHEATSTONE
OS PARES ESTÉREO
A REALIDADE AUMENTADA
O TABOLEIRO ANALÓXICO
A ARTE E A CIENCIA DE VARIAR
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.
SISTEMA
|
Número de focos (P)
|
Localización do foco ( P)
|
Traxectoria proxectante
|
Superficies de proxección
|
Triedro de referencia xyz
|
Ángulo de incidencia da
recta ou traxectoria de proxección
|
||||||||||
Recta
|
Curva
|
Unha
|
Varias (6)
|
|||||||||||||
Un
|
Varios
|
P(x,y,z) (propio, cónico,
farola)
|
P
(impropio,
cilíndrico, parábola)
|
2D
|
3D
|
2D
|
3D
|
2D
|
3D
|
2D
|
3D
|
Sí
|
Non
|
Ortogonal
|
Oblicuo
|
|
ACOUTADO
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|||||||||
VISTAS OU DIÉDRICO
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
||||||||
CABALEIRA XZ
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|||||||||
CABALEIRA YZ
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|||||||||
MILITAR XY
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|||||||||
ISOMÉTRICA
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|||||||||
DIMÉTRICA
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|||||||||
TRIMÉTRICA
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|||||||||
PERSPECTIVA LINEAL
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|||||||||
ANÁGLIFO
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
|||||||||
CARTOGRÁFICA PLANA
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
||||||||||
CARTOGRÁFICA CILÍNDRICA
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
||||||||||
CARTOGRÁFICA CÓNICA
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
UD 2.3 DEBUXO POR ORDENADOR
EPVAB2.3.1. Utilizar as tecnoloxías da información e da
comunicación para a creación de deseños xeométricos sinxelos.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
TITORIAIS LIBRECAD
TITORIAIS LIBRECAD
UD 2.4 O DESEÑO
EPVAB3.1.1. Coñecer os elementos e as finalidades da comunicación
visual.
EPVAB3.1.2. Observar e analizar os obxectos do contorno na súa
vertente estética, de funcionalidade e de utilidade, utilizando a
linguaxe visual e verbal.
EPVAB3 2.1. Identificar e clasificar obxectos en función da familia
ou a rama do deseño.
EPVAB3.3.1. Realizar distintos tipos de deseño e composicións
modulares utilizando as formas xeométricas básicas, estudando a
organización do plano e do espazo.
EPVAB3.3.2. Coñecer e planificar as fases de realización da imaxe
corporativa dunha empresa.
EPVAB3.3.3. Realizar composicións creativas e funcionais adaptándoas
ás áreas do deseño, valorando o traballo organizado e secuenciado
na realización de calquera proxecto, así como a exactitude, a orde
e a limpeza nas representacións gráficas.
EPVAB3.3.4. Utilizar as novas tecnoloxías da información e da
comunicación para levar a cabo os seus propios proxectos artísticos
de deseño.
EPVAB3.3.5. Planificar os pasos na realización de proxectos
artísticos e respecta o realizado por compañeiros e compañeiras
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
AS MATEMÁTICAS E O DESEÑO
O EXPLORADOR 3D
AS MATEMÁTICAS E O DESEÑO
O EXPLORADOR 3D
3 AVALIACIÓN
UD 3.1 LINGUAXE AUDIOVISUAL E MULTIMEDIA
EPVAB4.1.1. Analizar os tipos de plano que aparecen en películas
cinematográficas, valorando os seus factores expresivos.
EPVAB4.1.2. Realizar un storyboard a modo de guión para a secuencia
dunha película.
EPVAB1.5.7. Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
FACENDO O GUIÓN CON ÁNGEL DE LA CRUZ
FACENDO O STORYBOARD EN LIÑA
AS TAREFAS DA CURTAMETRAXE NA EPVA
O PERCEPTORIO DA ARTE DE VARIAR
PROXECTO AGRA
A VIDEOCREACIÓN
XÁVEGA A CURTAMETRAXE
ATI A CURTAMETRAXE
FACENDO O GUIÓN CON ÁNGEL DE LA CRUZ
FACENDO O STORYBOARD EN LIÑA
AS TAREFAS DA CURTAMETRAXE NA EPVA
O PERCEPTORIO DA ARTE DE VARIAR
PROXECTO AGRA
A VIDEOCREACIÓN
XÁVEGA A CURTAMETRAXE
ATI A CURTAMETRAXE
UD 3.2 A ANIMACIÓN
EPVAB4.2.1. Ver películas cinematográficas nas que identifica e
analiza os planos, as angulacións e os movementos de cámara.
EPVAB.4.2.2. Analizar e realiza fotografías, tendo en conta
criterios estéticos.
EPVAB4.2.3. Compilar imaxes de prensa e analiza as súas finalidades
EPVAB1.5.7. Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
O TABOLEIRO ANIMADO
Tarefa a entregar por e.mail.-
a) Ver os fragmentos das películas cinematográficas seguintes para logo identificar e analizar os planos, as angulacións e os movementos de cámara.
https://youtu.be/u65lvwfTPtM
https://youtu.be/sWzQHbZzxKA
https://youtu.be/4N2tnP1sYpY
b) Realiza unha fotografía tendo en conta criterios estéticos dun primeiro plano,
O TABOLEIRO ANIMADO
Tarefa a entregar por e.mail.-
a) Ver os fragmentos das películas cinematográficas seguintes para logo identificar e analizar os planos, as angulacións e os movementos de cámara.
https://youtu.be/u65lvwfTPtM
https://youtu.be/sWzQHbZzxKA
https://youtu.be/4N2tnP1sYpY
b) Realiza unha fotografía tendo en conta criterios estéticos dun primeiro plano,
baseandote nalgunha escea dalgunha dos tres fragmentos das obras de cine anteriores.
c) Analiza estas imaxes e indica a súa finalidade.
c) Analiza estas imaxes e indica a súa finalidade.
EPVAB4.3.1. Elaborar imaxes dixitais utilizando programas de debuxo
por computador.
EPVAB4.3.2. Proxectar un deseño publicitario utilizando os elementos
da linguaxe gráfico-plástica.
UD 3.4 A FOTOGRAFÍA
EPVAB4.3.3. Realizar un proxecto persoal seguindo o esquema do
proceso de creación.
EPVAB1.5.7. Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
BEPVAB4.4.1. Analizar elementos publicitarios cunha actitude crítica
desde o coñecemento dos elementos que os compoñen.
EPVAB1.5.7. Manter o seu espazo de traballo e o seu material en
perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para
a elaboración das actividades.
A exposición virtual.
ARTE DE VARIAR
O LIBRO DA AUGA
PARES ESTEREOSCÓPICOS
A FIESTRA PERDIDA DE DURERO
TECNOLOXÍA TÉXTIL
A exposición virtual.
ARTE DE VARIAR
O LIBRO DA AUGA
PARES ESTEREOSCÓPICOS
A FIESTRA PERDIDA DE DURERO
TECNOLOXÍA TÉXTIL
Ningún comentario:
Publicar un comentario