mércores, 4 de decembro de 2019

TEMARIO EPVA 4 ESO

UNIDADES DIDÁCTICAS

EPVA 4ESO

APLICATIVOS NECESARIOS:
INKSCAPE, MUSESCORE, AUDACITY, OPENSHOT VIDEO EDITOR, LIBRECAD

1 AVALIACIÓN

UD 1.1 LINGUAXE PLÁSTICA E VISUAL
EPVAB1.1.1. Realizar composicións artísticas seleccionando e utilizando os elementos da linguaxe plástica e visual.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.

UD 1.2 A COMPOSICIÓN
EPVAB1.2.1. Aplicar as leis de composición, creando esquemas de movementos e ritmos, empregando os materiais e as técnicas con precisión.
EPVAB1.2.2. Estudar e explicar o movemento e as liñas de forza dunha imaxe.
EPVAB1.2.3. Cambiar o significado dunha imaxe por medio da cor.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.

UD 1.3 INVESTIGACIÓN E CREATIVIDADE
EPVAB1.3.1. Coñecer e elixir os materiais máis axeitados para a realización de proxectos artísticos.
EPVAB.1.3.2. Utilizar con propiedade os materiais e os procedementos máis idóneos para representar e expresarse en relación ás linguaxes gráfico-plásticas, mantén o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto estado, e achégao á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.
EPVAB1.4.1. Entender o proceso de creación artística e as súas fases, e aplícao á produción de proxectos persoais e de grupo.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.

UD 1.4 A ARTE QUE NOS RODEA
EPVAB1.5.1. Explicar, empregando unha linguaxe axeitada, o proceso de creación dunha obra artística, e analiza os soportes, os materiais e as técnicas gráfico-plásticas que constitúen a imaxe, así como os seus elementos compositivos.
EPVAB1.5.2. Analizar e ler imaxes de obras de arte e sitúaas no período ao que pertencen.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.

2 AVALIACIÓN

UD 2.1 ELEMENTOS XEOMÉTRICOS FUNDAMENTAIS, REPASO
EPVAB2.1.1. Diferenciar o sistema de debuxo descritivo do perceptivo.
EPVAB2.1.2. Resolver problemas sinxelos referidos a cuadriláteros e polígonos utilizando con precisión os materiais de debuxo técnico.
EPVAB2.1.3. Resolver problemas básicos de tanxencias e enlaces.
EPVAB2.1.4. Resolver e analizar problemas de configuración de formas xeométricas planas e aplícao á creación de deseños persoais.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.

Xeometría

DOCUMENTOS DE DEBUXO TÉCNICO

UD 2.2 SISTEMAS DE REPRESENTACIÓN
EPVAB2.2.1. Visualizar formas tridimensionais definidas polas súas vistas principais.
EPVAB2.2.2. Debuxar as vistas (alzado, planta e perfil) de figuras tridimensionais sinxelas.
EPVAB2.2.3. Debuxar perspectivas de formas tridimensionais, utilizando e seleccionando o sistema de representación máis axeitado
EPVAB2.2.4. Realizar perspectivas cónicas frontais e oblicuas, elixindo o punto de vista máis adecuado.

A FIESTRA PERDIDA DE DURERO






O ESTEREOSCOPIO DE WHEATSTONE



OS PARES ESTÉREO












A REALIDADE AUMENTADA

O TABOLEIRO ANALÓXICO

A ARTE E A CIENCIA DE VARIAR

EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.


SISTEMA
Número de focos (P)
Localización do foco ( P)
Traxectoria proxectante
Superficies de proxección
Triedro de referencia xyz
Ángulo de incidencia da recta ou traxectoria de proxección
Recta
Curva
Unha
Varias (6)
Un
Varios
P(x,y,z) (propio, cónico, farola)
P (impropio, cilíndrico, parábola)
2D
3D
2D
3D
2D
3D
2D
3D
Non
Ortogonal
Oblicuo
ACOUTADO
X


X

X


X
X



X
X

VISTAS OU DIÉDRICO

X

X

X



X
X
X

X
X

CABALEIRA XZ
X


X

X


X
X


X


X
CABALEIRA YZ
X


X

X


X
X


X


X
MILITAR XY
X


X

X


X
X


X


X
ISOMÉTRICA
X


X

X


X
X


X

X

DIMÉTRICA
X


X

X


X
X


X

X

TRIMÉTRICA
X


X

X


X
X


X

X

PERSPECTIVA LINEAL
X

X


X


X
X



X

X
ANÁGLIFO

X
X


X


X
X



X

X
CARTOGRÁFICA PLANA
X


X

X


X




X
X

CARTOGRÁFICA CILÍNDRICA
X

X


X



X



X

X
CARTOGRÁFICA CÓNICA
X

X


X



X



X

X


UD 2.3 DEBUXO POR ORDENADOR
EPVAB2.3.1. Utilizar as tecnoloxías da información e da comunicación para a creación de deseños xeométricos sinxelos.
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.

TITORIAIS LIBRECAD


UD 2.4 O DESEÑO
EPVAB3.1.1. Coñecer os elementos e as finalidades da comunicación visual.
EPVAB3.1.2. Observar e analizar os obxectos do contorno na súa vertente estética, de funcionalidade e de utilidade, utilizando a linguaxe visual e verbal.
EPVAB3 2.1. Identificar e clasificar obxectos en función da familia ou a rama do deseño.
EPVAB3.3.1. Realizar distintos tipos de deseño e composicións modulares utilizando as formas xeométricas básicas, estudando a organización do plano e do espazo.
EPVAB3.3.2. Coñecer e planificar as fases de realización da imaxe corporativa dunha empresa.
EPVAB3.3.3. Realizar composicións creativas e funcionais adaptándoas ás áreas do deseño, valorando o traballo organizado e secuenciado na realización de calquera proxecto, así como a exactitude, a orde e a limpeza nas representacións gráficas.
EPVAB3.3.4. Utilizar as novas tecnoloxías da información e da comunicación para levar a cabo os seus propios proxectos artísticos de deseño.
EPVAB3.3.5. Planificar os pasos na realización de proxectos artísticos e respecta o realizado por compañeiros e compañeiras
EPVAB1.5.7 Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.


AS MATEMÁTICAS E O DESEÑO

O EXPLORADOR 3D







3 AVALIACIÓN

UD 3.1 LINGUAXE AUDIOVISUAL E MULTIMEDIA
EPVAB4.1.1. Analizar os tipos de plano que aparecen en películas cinematográficas, valorando os seus factores expresivos.
EPVAB4.1.2. Realizar un storyboard a modo de guión para a secuencia dunha película.
EPVAB1.5.7. Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.

FACENDO O GUIÓN CON ÁNGEL DE LA CRUZ

FACENDO O STORYBOARD EN LIÑA

AS TAREFAS DA CURTAMETRAXE NA EPVA

O PERCEPTORIO DA ARTE DE VARIAR

PROXECTO AGRA

A VIDEOCREACIÓN

XÁVEGA A CURTAMETRAXE

ATI A CURTAMETRAXE

UD 3.2 A ANIMACIÓN
EPVAB4.2.1. Ver películas cinematográficas nas que identifica e analiza os planos, as angulacións e os movementos de cámara.
EPVAB.4.2.2. Analizar e realiza fotografías, tendo en conta criterios estéticos.
EPVAB4.2.3. Compilar imaxes de prensa e analiza as súas finalidades
EPVAB1.5.7. Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.

O TABOLEIRO ANIMADO

Tarefa a entregar por e.mail.-
a) Ver os fragmentos das películas cinematográficas seguintes para logo identificar e analizar os planos, as angulacións e os movementos de cámara.
      https://youtu.be/u65lvwfTPtM
      https://youtu.be/sWzQHbZzxKA
      https://youtu.be/4N2tnP1sYpY
      
b) Realiza unha fotografía tendo en conta criterios estéticos dun primeiro plano,
baseandote nalgunha escea dalgunha dos tres fragmentos das obras de cine anteriores.
c) Analiza estas imaxes e indica a súa finalidade.





UD 3.3 A LINGUAXE VISUAL
EPVAB4.3.1. Elaborar imaxes dixitais utilizando programas de debuxo por computador.
EPVAB4.3.2. Proxectar un deseño publicitario utilizando os elementos da linguaxe gráfico-plástica.


UD 3.4 A FOTOGRAFÍA
EPVAB4.3.3. Realizar un proxecto persoal seguindo o esquema do proceso de creación.
EPVAB1.5.7. Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.
BEPVAB4.4.1. Analizar elementos publicitarios cunha actitude crítica desde o coñecemento dos elementos que os compoñen.
EPVAB1.5.7. Manter o seu espazo de traballo e o seu material en perfecto orde e estado, e achegándoo á aula cando é necesario para a elaboración das actividades.

A exposición virtual.
ARTE DE VARIAR
O LIBRO DA AUGA
PARES ESTEREOSCÓPICOS
A FIESTRA PERDIDA DE DURERO
TECNOLOXÍA TÉXTIL

Ningún comentario:

Publicar un comentario

KIRIGAMI

XEOMETRÍA E ARQUITECTURA DE PAPEL. As plantillas. K...